maandag 28 juli 2008

Vrouwen...

Den eerstvolgende keer dat er een vrouw zegt dat alle mannen vetzakken zijn en enkel denken met datgene tussen hun benen, ga ik denk ik dubbel liggen van het lachen. Vorige zaterdag ben ik samen met mijn vrouw, ne goeie vriend en 2 vriendinnen ene gaan drinken.
Geen 5 minuten nadat we binnen waren hadden de dames al 4 opmerkingen gemaakt over de "lekkere barman".
Als ik dat zou gedaan hebben over eender welke meid aanwezig daar, amai het zou nogal stuiven denk ik... Maar ja, ik zen dan ook gene jaloerse kerel. Nooit geweest eigenlijk.
In alle geval, na verloop van tijd komt het gesprek dan toch op "kunt ge opgewonden geraken van enkel en alleen een lichaam, al dan niet naakt"
Zowel ik als mijne maat gaan van "goh, veel hangt af van wat er op dat moment in het koppeke speelt"
Reactie van de dames:
"Vrouwen worden even opgewonden van een mannenlichaam als van een berglandschap"
Blijkbaar is er dus een onderzoek geweest waaruit blijkt dat de gemiddelde vrouw even opgewonden geraakt van een berglandschap als van een mannenlichaam. Dit moet natuurlijk genuanceerd worden. Zet daar nen adonis van het type "Brad Pitt" en de doorsnee vrouw zal ietekes meer zuchten dan van een berglandschap.
Ik wil maar zeggen, plaats voor een mannelijk ego was er niet.

Maar er is toch maar wederom bewijs geleverd dat:
1) Ook vrouwen regelmatig enkel naar het uiterlijk kijken
2) Ook venten aan een stevig schoonheidsideaal moeten voldoen

Conclusie: 'k zal nog maar is wat diëten om aan de beer belly te werken...

Bossie signing out

3 opmerkingen:

Chaotic Dutch Weirdo zei

hier sé het blogt ook ;)

Vince zei

Vrouwen denken maar aan één ding...

Bossie zei

Het Blogt idd :)
En vince speaks truth... as he often does :)