donderdag 24 juli 2008

FIRST!

Gegroet gij surfer. Tijd om mijn blog te lezen? Good for you I say!

Bossie blogt... Nooit gedacht dat ik dit zou doen.
Vaak gemijmerd, maar steeds weer denkende, over wat ga ik in godsnaam bloggen?
En na het lezen van een resem blogs van vrienden, kennissen en sympathisanten toch wat ideekes opgedaan.
Enkele topics die ondertussen op mijn lijstje staan:
  • Belgische Politiek (of wat daar moet voor doorgaan)
  • LARP
  • World of Warcraft
  • Werk
  • Huisje - Tuintje - Hondje - Kindje
  • De vrouw
  • Varia
  • Ikke (mja, beetje narcisme mag wel eh)

En in welke taal? Nederlands? Engels? (god verbiede het) Frans?
Meh, 't zal denk ik in de taal worden waar ik op dat moment goesting in heb.

Soit, ikke...
'k zen 29 op de moment, voel me van tijd een pak ouder en op andere momenten een pak jonger.
Getrouwd, gelukkig zelfs! Ons Hildeke is denk ik zowat het beste dat me in de laatste 10jaar overkomen is...
(nog) Geen kindjes voorlopig.
Werken, ja, als programmeur. Nerd stuff dus.
Hobbies? Veel. 'k Kan me meestal wel bezighouden. Enkele van die waar veel tijd in kruipen: WoW, LARP (Manticore & Saga), Lezen,...

Waarom nen blog?
Goh, ranting & venting zijn dingen waar iedereen wel al is nood aan heeft... en 't moet nie altijd tegen moeder de vrouw gaan eh... Verder is't soms een goeie manier om is wat dingen op een rijke te zetten. En wie weet, commentaar van andere is vaak een goeie aanduiding of ge er compleet naast zit of niet.

Wa kunde hier verwachten en hoe frequent?
Alles en niks en dagelijks of maandelijks... 'k ga in't begin denk ik wel de topics die hierboven beschreven staan afhandelen en da kan dagelijks zijn... maar daarna? Wie weet :)

Bossie signing out.

Geen opmerkingen: