woensdag 24 september 2008

One of those days...

Zoals enkelen onder jullie wel weten, heb ik begin augustus een accident gehad met mijn moto. Niks al te ernstig, maar toch, enkel gebroken & 3 weken thuis gezeten.

Soit, vandaag moest ik dus naar de controle arts van mijn werk (jaja, bijna 2 maand na de feiten...)
Mor ik was da dus vergeten. Dus ik kom aan op mijn werk om 7u30, gewoon om 45min later alweer naar huis te vertrekken omdat ik uiteraard de uitnodiging voor dat onderzoek wel thuis had laten liggen en ik dus niet wist om hoe laat ik waar moest zijn...
Loemp van meneigen...
Anyway, onderzoek was om 11u20, ikke daar om 11u10 en weer buiten om 12u30(!!) om daarna weer naar't werk te vertrekken, om te merken, halfweg Brussel dat mijn laptop nog thuis staat...
Dan nog maar wat telefoons proberen te doen eens ik op't werk ben, om geconfronteerd te worden met de eindeloze vertragende factor die bureacracy is. Probeer maar is een opleidingsoverzicht (vakken + inhoud) vast te krijgen van een opleiding van 5jaar geleden in een school die officiëel niet meer bestaat (gefusioneerd is met een andere school)
En ondertussen op't werk staat er dan weer een hoop zever te wachten en stiekem te weinig tijd om het allemaal af te krijgen...


IK
WIL
NE
MOJITO!
En congé!

Bossie signing out

1 opmerking:

Vince zei

Daarmee dat ge ne gebroken pikkel had!!!!

Nu komt de aap uit uw mouw!!!

:-p