maandag 15 september 2008

Maandag Blues

't is weer werkendag.
2 weken congé en daarna weer gaan werken... het doet pijn moet ik toegeven.
En natuurlijk is er Murphy :-)

Laptop doet vies, mijn batterij is naar de knopppen.
Mennen baas eeft me een paar jobkes gegeven waar ik voorlopig nog nie veel van begrijp en em begint zelf pas tegen 9u30, dus ik zit ier weer 2u met de vingers te draaien... allez, 'k heb genoeg administratie te doen zenne, daar nie van.
Ware het niet dat de servers & logins voor alle admin tools veranderd zijn. En de persoon die daarvoor verantwoordelijk is... jawel, begint ook pas tegen 9u of later.

Ah, maandagen... got to love em.

On a brighter note... Het saga tooleke werkt weer naar behoren. Nu enkel nog den distro aan de praat krijgen, gekoppeld met een gecentraliseerde database en 't kan goe zijn dat we eindelijk een deftige spelers-/Npc-administratie kunnen doen :)

I'll keep you posted

Bossie signing out

1 opmerking:

Vince zei

Saga tool is altijd bon!