vrijdag 29 augustus 2008

The land of the...

The United States of America...
Voor velen nog steeds een land dat wat raar is, anders, freaky, gestoord, dom,... u kiest uw eigen interpretatie maar.
Voor mij is het altijd een land geweest dat ik is wou bezoeken. Route 66 met de moto, Las Vegas, New York, Texas... Soit, alle regio's die bekeken kunnen worden als zijnde TOTAAL anders dan wat we hier in Belgenlandje gewoon zijn.

Waarom de US vraagt ge mij? Wel, de laatste 18 maanden is er ginder een bitse strijd aan de gang geweest ronde de democratische kandidaat voor de volgende presidentsverkiezingen. Nu is er beslist dat Obama den definitieve kandidaat wordt.

Normaal gezien zou ik hier geen echte politieke voorkeur uitspreken, maar in deze hoop ik uit de grond van mijn hart dat Obama wint van McCain. Waarom? Wel, ge moet maar is wa toespraken van McCain opzoeken op youtube ofzo. De man is archaïscher dan Mozes. Em heeft vooroordelen den bos in (D&D'ers zijn mensen die de 'laf' zijn om echte soldaten te zijn of zoiets... *sic*) en hij straalt gewoon iets uit waar mijn haren (de weinige die ik heb) van recht komen.

Maw: GO OBAMA :)

Bossie signing out

1 opmerking:

Vince zei

In het nieuws hoort ge ook maar over 1 kandidaat berichten en da's Obama dus ik denk dat de overwinning al een beetje vastligt.

Maar ge weet natuurlijk nooit met die gekke Amerikanen...

D&D'ers te laf??? Wacht tot ik met nen D20 voor zijn neus sta! :-D