donderdag 28 augustus 2008

Back At Work

3 weken thuis en nu weer aan't werk...

3 weken dat er anderen aan mijn projecten hebben gewerkt, da hedde natuurlijk met een AGILE manier van werken. Het probleem is wel dat ik nu van geen kanten weet hoe ik aan wat kan beginnen.
Daarbovenop zijn er dan een resem aanpassingen geweest aan de servers, maw: 'k kan nergens nog op, al mijn wachtwoorden werken niet meer en zelfs de URL's zijn kapot...

Oplossing: iet anders doen tot den baas ier is (rond 10u eh...)

Ben dan maar is gaan loeren naar mijn tooleke dat ik voor Saga aan't maken ben. Dingetje om de charactersheets te kweken. Ne mens zit dan 3 weken thuis en ge zou dan denken dat em meer dan 4u spendeert aan iets waar em plezier & trots uit haalt, nee dus.

Mor goe, da geeft mij nu toch iets te doen nietwaar :)

Soit, Flex, Spring, Java, here I come!

Bossie signing out

1 opmerking:

Chaotic Dutch Weirdo zei

stop reading my blog and start reading my mail :) (hotmail :P)